Treeningud toimuvad Möldre maja võimlas.
NB! Esimene tund toimub 10.septembril 2020.
Kogunemiskoht on võimla ukse juures vahekoridoris.
Õppe eesmärgid:
- Akrobaatika toetab ja tugevdab lapse üldfüüsilist arengut
- Akrobaatikaharjutused arendavad jõudu, osavust, painduvust, kiirust, liigutuste koordinatsiooni, ruumitaju, tasakaalutunnetust ja teisi omadusi
- Akrobaatika kui esinemiskunst sisaldab suures osas tantsuelemente – aeg, ruum ja keha tundma õppimine ja kasutamine;
- Akrobaatika eelharjutuste, baasharjutuste ja algelementide õppimine – tirel ette/ tirel taha, kaarsild, turiseis, ratas kõrvale, seisud kätel ja peapeal;
- Akrobaatilised paaris- ja grupiharjutused
- Vastupidavuse arendamine läbivõetud materjali kordamise, liigutuste arvu suurendamise ja tempo kiirendamisega.
- Erinevate lihasgruppide treening – tõsted, kõverdused, hüpped.
- Improvisatsiooni ja vabatantsu arendamine;
- Rütmi- ja liikumismängude, rollimängude mängimine;
- Kehatunnetus, koordinatsiooni, tasakaalu jne arendavate harjutuste tegemine;
- Vabadus luua, katsetada, vaadata ja uurida, avaldada arvamust.
Treener: Kert Erhard Ridaste
Kontakt: Kert.e.ridaste@gmail.com , tel. 58490222
Treeningud toimuvad Möldre maja võimlas.
Toimumisaeg:
Neljapäeval, kell 14.00-15.00 (1.-3.klassid)
Neljapäeval, kell 15.00-16.00 (4.-6.klassid)
Õppetasu: 35,- eur kuus
Õpiväljundid:
- Tugevneb lapse vaimne ja füüsiline tervis;
- Laps teab põhiliste akrobaatiliste elementide (kägar, tirel ette/taha, ratas kõrvale, turiseis, kaarsild, seisud kätel ja peapeal) nimetusi ja oskab neid vastaval oma võimetele sooritada
- Laps tunneb rõõmu aktiivsest liikumisest ja akrobaatiliste elementide sooritamisest;
- Omandab teadmisi-oskusi akrobaatika baasharjutustest ja elementidest;
- Õpib tundma erinevaid kehaosasid, nende liikumisvõimalusi;
- Areneb liigutuste täpsus, koordinatsioon, painduvus, rüht, tasakaal;
- Laps oskab ennast läbi liikumise loovalt väljendada, areneb oskus improviseerida, erinevaid akrobaatilisi elemente tantsuks siduda;
- Oskab ohutult liikuda ruumis üksi ja koos kaaslastega;
- Lapsel on parem füüsiline väljendusoskus, koordinatsioon ja tasakaal lapse igapäevastes tegevustes;
- Lapsel on parem koostööoskus ja oskus kaaslastega arvestada.
- Kaks korda aastas on lapsevanematele avatud tund
- Õppeaasta lõpus on esinemine
Õppemaks kuulub koolituskulude alla!