Top menu

Akrobaatika (PartnerAkro)

NB! Esimene tund toimub 14.septembril.
Kogunemiskoht on võimla ukse juures vahekoridoris.

Õppe eesmärgid:

  • Akrobaatika toetab ja tugevdab lapse üldfüüsilist arengut
  • Akrobaatikaharjutused arendavad jõudu, osavust, painduvust, kiirust, liigutuste koordinatsiooni, ruumitaju, tasakaalutunnetust ja teisi omadusi
  • Akrobaatika kui esinemiskunst sisaldab suures osas tantsuelemente – aeg, ruum ja keha tundma õppimine ja kasutamine;
  • Akrobaatika eelharjutuste, baasharjutuste ja algelementide õppimine – tirel ette/ tirel taha, kaarsild, turiseis, ratas kõrvale, seisud kätel ja peapeal;
  • Akrobaatilised paaris- ja grupiharjutused
  • Vastupidavuse arendamine läbivõetud materjali kordamise, liigutuste arvu suurendamise ja tempo kiirendamisega.
  • Erinevate lihasgruppide treening – tõsted, kõverdused, hüpped.
  • Improvisatsiooni ja vabatantsu arendamine;
  • Rütmi- ja liikumismängude, rollimängude mängimine;
  • Kehatunnetus, koordinatsiooni, tasakaalu jne arendavate harjutuste tegemine;
  • Vabadus luua, katsetada, vaadata ja uurida, avaldada arvamust.

Õpetaja: Merit Illak
Kontakt: merit@partnerakro.ee ; 55956142
Toimumisaeg:
neljapäeval, kell 14.05-15.05 (1.-4.klasside õpilastele)
Toimumiskoht: Laagri Kooli võimlas.
Õppetasu: 20,- eur kuus

Õpiväljundid:

  • Tugevneb lapse vaimne ja füüsiline tervis;
  • Laps teab põhiliste akrobaatiliste elementide (kägar, tirel ette/taha, ratas kõrvale, turiseis, kaarsild, seisud kätel ja peapeal) nimetusi ja oskab neid vastaval oma võimetele sooritada
  • Laps tunneb rõõmu aktiivsest liikumisest ja akrobaatiliste elementide sooritamisest;
  • Omandab teadmisi-oskusi akrobaatika baasharjutustest ja elementidest;
  • Õpib tundma erinevaid kehaosasid, nende liikumisvõimalusi;
  • Areneb liigutuste täpsus, koordinatsioon, painduvus, rüht, tasakaal;
  • Laps oskab ennast läbi liikumise loovalt väljendada, areneb oskus improviseerida, erinevaid akrobaatilisi elemente tantsuks siduda;
  • Oskab ohutult liikuda ruumis üksi ja koos kaaslastega;
  • Lapsel on parem füüsiline väljendusoskus, koordinatsioon ja tasakaal lapse igapäevastes tegevustes;
  • Lapsel on parem koostööoskus ja oskus kaaslastega arvestada.
  • Kaks korda aastas on lapsevanematele avatud tund
  • Õppeaasta lõpus on esinemine

Õppemaks kuulub koolituskulude alla!